Slave, les différentes news

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Re: Slave, les différentes news

Message par zouzzz le Lun 29 Mai 2017 - 12:03

C-c de la news disponible ici : http://dreamcast-news.blogspot.fr/2017/05/video-de-slave-sur-dreamcast.html

Corbyn, développeur, publie une vidéo de Slave.


Il s'agit de la toute première capture du FPS 3D pixélisé où le jeu est exécuté sur une Dreamcast.
Après avoir annoncé le jeu pour avril 2015 (lire ici) , le jeu n'a plus de date de sortie officielle.


Slave est toujours pré-commandable sur le site de l'éditeur Goat Store à cette adresse : goatstore.com.

Source : dreamcast-talk.com
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Re: Slave, les différentes news

Message par shametblame le Lun 29 Mai 2017 - 12:06

Ah des nouvelles enfin!
Mais vu les frais de livraison (2x le prix du jeu...), je vais attendre et me prendre le combo, Slave, Scourge, Hypertension et Irides.

La moitié de la vidéo c'est un gros chargement dégueu mdr

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Re: Slave, les différentes news

Message par Pad'Lézard le Lun 29 Mai 2017 - 22:09

Quelle Vidéo de daube ! 60% de temps de chargement ! le mec a même pas sa manette de bien branchée, du coup on voit 10 secondes de In game ou il ne joue quasi pas ... et voilà ecran game over! trop dommage car ce jeu est une bombe ! il me plait grave en fait. faut que ça sorte ! tellement mieux que tous les autres FPS. ça me fait penser a du robotron mais en 3D ! magique.

shametblame, si tu attends en plus scourge et hypertention, tu vas attendre encore des années !
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Re: Slave, les différentes news

Message par shametblame le Mar 30 Mai 2017 - 9:43

Je sais, mais je vais pas payer 40$ de frais de livraison pour un jeu à 20$

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Re: Slave, les différentes news

Message par fafadou le Mar 30 Mai 2017 - 15:11

hypertension avait l'air très prometteur.
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Re: Slave, les différentes news

Message par Pad'Lézard le Lun 5 Juin 2017 - 12:11

Ah voilà une nouvelle vidéo plus cool, capture dégueu, mais ça donne là une belle idée de ce jeu que j'attends de pied ferme ! je pense qu'on est sur la bonne voie là :-) une sortie en 2017 !



on se croirait sur Vectrex ^^
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Re: Slave, les différentes news

Message par zouzzz le Mar 6 Juin 2017 - 11:56

C-c de la news disponible ici : http://dreamcast-news.blogspot.fr/2017/06/video-in-game-de-slave.html

Corbin publie une nouvelle vidéo du FPS 3D pixelisé nommé Slave.


Annoncé pour 2015, le jeu se fait attendre jouant avec la patience des personnes ayant pré-commandé leur exemplaire depuis des années.
Corbin, membre de l'équipe de développement Isotope Software, responsable du portage du jeu PC vers Dreamcast, propose une capture du jeu lancé depuis la console spiralée.
Une vidéo de meilleure que la précédente (voir ici) mais restant de piètre qualité, réalisée grâce à une webcam...


Merci à  Pad'Lézard de nous avoir informé via le forum.

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Re: Slave, les différentes news

Message par Pad'Lézard le Mer 7 Juin 2017 - 14:28

J'ai demandé au développeur qui m'a assuré que la sortie du jeu se fera bien cette année 2017 Very Happy
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Re: Slave, les différentes news

Message par zouzzz le Mer 7 Juin 2017 - 14:48

T'as encore confiance ?

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Re: Slave, les différentes news

Message par Pad'Lézard le Mer 7 Juin 2017 - 15:03

Oui il bosse dessus, et diffuse des vidéos. On ne doit plus être trop loin de la fin du développement , enfin de la correction de ce satané gros bug ! wait and see ;-)

Je me disais ils comptent le sortir quand même sinon ça serait dégueulasse de prendre les pré commandes comme ils le font ...
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Re: Slave, les différentes news

Message par zouzzz le Lun 20 Aoû 2018 - 18:16

Nouvelle newletter concernant SLaVE, on y apprend rien :

Hey everyone!

Before I even start, I apologize for the length of this email update. If you don't want to read it all, in short - Sorry for the slow update and it appears we are barreling toward completion!  If you want the full story, please read on...

Again, first, a big apology from us at GOAT Store for not updating the list sooner. Without going too far into this, some of you are aware that we also run the yearly Midwest Gaming Classic trade show in Milwaukee, Wisconsin. This year, the show moved to the largest convention space in the state, and we had many behind the scenes things that kept us extremely busy, and kept getting in the way of us making further updates on the progress of the game. I have had it on my to do list to write this email since May, and I am just now getting to it.

That's obviously not what Gary or I want, as we pride ourselves on responsiveness and keeping up do day with things, but unfortunately it is the reality of the situation. Neither the GOAT Store or the Midwest Gaming Classic has been our full time jobs, and so trying to squeeze everything that we want to in with our regular jobs as well as being the fathers of young kids is sometime difficult to keep everything in balance.

Additionally, as I hope that I have been very clear about since the beginning, we did not expect these delays to happen with the game when we announced it. As I've stated, the game was running in emulation just fine, and we expected production of the game to be as easy as us doing some simple bug tests, pressing the games and delivering them. If we had any idea that it would have taken this long for the game to go through "final bug test" we would not have started to take pre-orders when we did.

This delay, combined with the growth of the Midwest Gaming Classic and the increase in our personal schedules have led to updates that are more difficult to send out.

Again, I apologize and it isn't how we want it to be.  And with that, I have a bit of a solution that I'm personally very excited about:

Starting next month, I will officially be a full-time GOAT Store employee. This means that I will be able to keep people updated like we want, as well as hopefully will allow us to catch up with many of the other ideas and projects that we have!  This will be the first time in the history of the GOAT Store that we have been able to have one of us be full time, and I hope that it will lead to us being able to pursue a lot more projects in the future.

No matter what, thanks for sticking with us. It hasn't been the easiest time, but we can really, REALLY see the light at the end of the tunnel!

First, while all the above is true, it's worth pointing out that Gary and I are not the programmers for the game. We produce and help with other functions like that, but we are not the ones combing through the code looking for how to update it, so even though Gary and I have been so incredibly busy, the game has been nearly consistently worked at since my prior email.

I've explained in the past that we were looking for one final game breaking bug, but the time to find it was extremely hard to nail down due to the nature of bugs like it. It could have been something that the next day we found and the game would have already been in your hands, or in the worst case scenario it could have been something that was never found.

On top of this, we did have a health scare with one of the main programmers at the beginning of the year. While I won't get into personal things, this obviously did cause a delay too.

The good news is the bug has been found, and we now have a stable version of the game running without issue! This does NOT yet mean that we have gone gold, as fixing the bug introduced a few other things that needed to be looked into and revised. The good news is this revision process, as well as with the knowledge gained, means that the game has been improved some and has had a couple minor bugs we found that were fixed and has significantly improved loading time.

While I will still not put an actual date on the release of the game because it's hard to ever know exactly what will happen, the to do list of things before the final tests to go gold has consistently gotten shorter and shorter, and barring any unforeseen issues we expect to be able to finish up everything as soon as possible.

I can't wait for everyone to see it!

Now for you, thank you for sticking with us! This has been by far the most frustrating game release that we've done, but when it is in your hands I think and hope you'll agree that all of the delays were worth it.

If it's too much, please contact me back (this is my personal email address!) and I am happy to issue refunds to anyone who would like them.

I am honestly completely amazed by how awesome and positive the vast majority of people who have signed up for the game are. It is because of awesome people like yourself that this game is still coming, and we can't wait to get it into your hands soon!

And then hopefully, soon after that, we'll have some more projects - that we will wait until they are GOLD to announce! - to announce for you!

Thanks again for being a GOAT Store Productions supporter!

--
Dan Loosen

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Re: Slave, les différentes news

Message par Pad'Lézard le Lun 20 Aoû 2018 - 18:35

Si on y apprend que ce putain de Bug affectant le jeu sur le vrai hardware a enfin été trouvé ! Donc là c'est affaire de test avec de golder le jeu et enfin le publier ! allez on y croit :-) jeu avant la fin de l'année :-)
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Re: Slave, les différentes news

Message par zouzzz le Lun 20 Aoû 2018 - 18:39

Je table sur pas avant juin 2019, pari ouvert ?

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